Kolejna odsłona reklamowa Proama

 

W niedzielę (01.04.2012) ruszyła następująca wydanie reklamowa Proama. Istnieje białogłowa kontynuacją do dziś dnia oprowadzanej wymiany marki: promuje agregat ekspertów, Osobistego Doradcę plus przywodzi o 70% zniżki na OC a AC.

W śmiałej walki ubezpieczający jednoznacznie ze swoją strategią informacyjną, zaleca najistotniejsze preponderancyj swojej podaży.

- W spocie odczuwamy brygada znawców Proama tuż przy produkcyj. W stosunku do poprzednich polskich szaty sporzej powiadamy o niwy Podmiotowego Doradcy, który pomaga typkowi dobrać pakiet zabezpieczeń, najlepiej dobrze leżący do jego potrzeb – mówi Mira Dobek, Dziadek Brand Manager Proama. – Przywodzimy podobnie o ofercie, świetnej nas na rynku, jaką istnieje stała rabat 70 % na OC tudzież AC dla bezszkodowych kierowców.

Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na sposób i na kanałach tematycznych, zharmonizowanych do kapeli docelowej. Wojna będzie opatrzona o reklamę w wyszukiwarkach plus e-mailing.

Kreacje telewizyjne szykowała Przedstawicielstwo Change Integrated. Planowaniem oraz sprawunkiem środowisk szablonowych frapuje się gniazdo mediowy Mediacom. Zbyt kampanię w internecie, alias wewnątrz szykowanie odzieży zaś sprawunek mediów online, pasuje agencja Hypermedia Isobar

Proama rozpoczęła aktywność w Polsce od chwili sprzedaży zabezpieczeń łącznościowych splotów OC i AC, poprzetykanych w cały rozmaitość produktów dodatkowych. Proama kontaktuje się spośród klientami poprzez sieć, aparat telefoniczny natomiast multiagencje.

 

Comments are closed.